BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Friday, June 26, 2009

SemEster hOliday

cuti semester dah mula..dah seminggu pun mula..tapi aku still ag kat kolej ni..
hurm..nampak gayanye..cuti kali ni..tak sampai seminggu la aku dgn family..
adoi..tensen2..dah la satu sem sekali balik..ni terkilan ni..
dah macam jadi warganegara kolej dah aku ni..setia betul...hehehehe..
never mind..usaha tu patut di teruskan..yang penting, aku tak hampakan harapan family aku..
aku harap..ibu faham kenapa aku tak balik ag..
kalo ikutkan perancagan..aku balik isnin depan..lepas aku habis training..
tak sabarnye nak jumpe family aku..rase masakn ibu..wa!windu2..masak lemak..hahaha..
kepada semua warga kolej yang dah bercuti..or kwn2..happy holidy...
jumpe ag sem depan k??(^_^)

0 comments: