BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Wednesday, June 3, 2009

ketemu semula

alhamdulillah..hari ni aku diberikan kesempatan lagi untuk menulis buat tatapan kamu semua..
sebenarnya..lama jugak aku tak update blog ni..rase pelik pun ye..hahaha..biasa la..idup student memang tak lari dari kesibukan hidup..hal family, hal pelajaran, hal sendiri, hal kawan2..semuanye ade...mcm pakej jerk aku idup..hehehe..walau ape pun..semua tu la yang menjadikan hidup aku ceria..mambuatkan aku lebih matang..buat aku lebih menghargai idup aku...tanpa semua tu..aku pun mesti borink dengan idup aku..tahu2 jerk la kan..korg pun mesti rase mcm tu kan??
sekarang telah pun masuk tahun 2009..dah pertengah tahun pun..byk perubahan yang berlaku pada aku especially pelajaran aku..maybe sikap aku..penampilan aku..semua kot..sebab kwn2 semua tegur aku dah lain..lain mcm ne pun aku x tahu..maybe sebab ade sidia yang banyak buat aku berubah kot..kalo nak tau pasal sidia yg aku maksudkan..tunggu la posting yang akan datang..aku akan ceritakan berkenaan sidia yg aku paling sayang..

0 comments: