BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Saturday, June 20, 2009

SEdEy

Ari ni Aku sedey Sangat2...Tak ade ape yanG dapat aku Gambarkan dari hati Aku..
Besa Sangat salah aKU wat Smpai dIE Marah macam NI...
aku RAse Nak G jauh Je..Dari kiter TErus saKit Kan ati orang KIter sayang....
Baru Aku Tahu..kenapa seMua orang Aku sayanG, Pasti tinggaL kan Aku..
Aku tAk macaM Orang laIn..
BanYk KekuranGan deorang keNA terima DarI akU...
SePatuTnye..aKu kena TAhu semua TU duLu sebeLUm Aku JAliNkaN hubugaN...
Sorry SemuA...akU tak MIntA Macam NI..Aku BerushA nak berubaH..
JusT Aku PErlUkan mAsa Tuk tU..MuNGkin BUkn 100%..
Tapi Aku NaK beruBAh tuk KAmu...
Moga Ari sOK leBiH baIK dari sekarang...
Maaf semuA...
mAAf

0 comments: