BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Wednesday, June 3, 2009

Insan Tersayang


mcm aku janji kan..aku akan cerita serba sedikit berkenaan si dia yang menjadi buah ati aku..pic sebelah ni la org yang selama ini aku duk intai2..curi3 pandang..akhirnye,die menjadi milik aku walaupun bukan bergelar isteri...tapi, aku sayang die..sayang sangat3..
bermula dengan seorang kawan..ahirnya die menjadi buah ati aku..susah nak cerita dari first untill aku couple..banyak yang tersirat disebalik aku menunggu 7hb tu..7hb yang aku maksudkn ialah tarikh sidia menerima aku sebagai pesangannya..bak kate org..couple..hehehe..7hb tu bukan sekadar tarikh..tp ade tersirat seribu makna..kalo nk tau,tanye la sidia..sebab die yang suruh aku tunggu 7hb tu.
aku memilih die sebagai pasagan idup aku kerna aku suke perwatakan dan cara die..maksud aku..aku suke ciri2 yang ada padanya..ciri3 tu,biarlah aku sorang yang tau....kang segan lak die bila aku cite..hahaha..maybe ciri tu tak semua orang ada..kalo ade pun..tak banyak kot.. tak perlah..yang penting sekali..aku harap sangat2..biarlah hubugan ni,hubungan terakhir dan kekal buat selamanya..kalo boleh,aku nak salu disamping die..tu pun dah cukup buat aku tenang..melihat die senyum..gelak..happy sangta3..aku suke tengok die happy dari masam jerk..sebab tu la aku salu wat lawak bodoh..hahaha..die sorg jerk tau bodoh mcm ne aku wat..(^_^)...hurm..rasenye tu jerk kot yang boleh aku ceritakan berkenaan sidia..yang selebihnye..biarlah aku dan die jerk tau..hahah...
moga hubungan kiter kekal selamanya...luv u syg...

0 comments: