BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Tuesday, June 9, 2009

deMam Vs Assigmnt..

hehehe...mcm best jerk tajuk tu..tapi tak ade yang besh pun nak citer...just nak bagi gempak cikit jerk tajuk tu..memandangkan aku dah 3 ari tak post ape3..banyak nak citer sebenarnye..tapi kang letih lak korang baca..aku ringkas kan la cikit2 ey..aku tak bape siht..sebab tu la aku tak post ape2 kat blog ni..nak kate teruk tu,xla..just demam besa, sakit tekak, selesema n pening pale..maybe sebab cuaca tak bape elok kot..yer la, aku tengok macam nak jerebu jerk..tak pun sebab musim penyakit sekarang..maybe kot..huhu4..
aku susah ati sebenarnye...semua kerja aku tertunggak masa sakit ari tu..dengan assigment ag..group prject ag..adoi..pening aku..nak buat tapi badan lemah..sakit jerk pale..nak pikir wat ayat pun hampeh jerk..tu aku tido jerk..tp allahamdulillah..aku dah sihat sikit dah..leh wat keje..tapi kena struggle lak sebab nak kejar masa yang terbuang tuk tido aritu..huhu4...nasib la assigment Environmental science aku dah siap..just skrg aku leh fokus kat assigment transportation..tapi 2 soklan jerk aku faham die nak aper..yang lain,hampeh jerk..xpe3..sok aku jump lecturer..tanye banyak2..hahaha..sorry Mr Deprizon..nak ganggu sok..hahaha..
"mekasih kat sape2 yang ambil berat masa sakit..korg la yg terbaik pernah aku jumpe..lepas ni korg sakit..aku lak tolong k"


1 comments:

dila john said...

hoho..

aku pown demam neyh,
bangun pgi gigil...
pehh...