BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Tuesday, June 23, 2009

"My Group " Vs "Panel"


hahaha...td dah abis present..hurm..nk kate teruk kena bedal dengan penal tu..memang la..name pun presentation..mesti la kena bedal jerk..kaw2 punya kena..sampai terdiam dan tak leh jawap aku dikejekan..aku pun naik tensen..jatuh giler2 mental aku...kalo nak bedal pun, tunggu la aku abis present dulu..ni tengah present die bedal..tersangkut2 slide aku nak present..hahaha..xperla..lepas ni aku jadikan pengajaran..moga tuk isp nti aku leh wat yang lebih baik dari sekarang..
tapi aku risau ag ni..macam ne la result nanti..lepas ke or tak nti..hurm..minta2 la lepas..aku tak nak ambik lik subject ni..nti pointer aku jatuh..adoi..pening pale aku..kesian family aku kalo tau pointer aku jatuh..tinggi harapan deorg..
ari ni, macam2 cara aku wat nak hiburkan ati..tido, tengok movie, keluar degan yang tersayang...tapi still ingat lagi..memang aku tak puas ati.. rase macam nak present lagi sekali jerk..huhuhu3...kalo la leh, kan bagus..aku mesti wat betul3..tapi dah lepas..reda jerk la..result yang aku dapat nti..tu la hasil titik peluh aku..
kawan2..doakan result kiter nanti ey??

0 comments: