BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Friday, June 5, 2009

comel3...

ni pic lama..just sekarang baru aku upload dalam blog ni..ari ni aku tak nak citer pasal si dia lagi..kalo banyak citer pasal si die,banyak lak orang tahu nanti..biar banyak rahsia dari banyak tahu kan??kang kalo dah banyak tau,macam2 la cerita keluar..hahaha..harap2 tak jadi macam tu..
pic ni aku ambik masa kenduri potong jambul adik aku..hurm..dah 1 tahun berlalu kot..kalo tak silap..die lahir bulan 30.10.2007..hurm..dekat 2 tahun dah umur die..name adik aku ni nur azlynn binti abdul majid..ni adik bongsu aku yang paling aku sayang..yang lain pun aku sayang gak..tapi die ni special sikit..maybe sebab die pompuan kot..hahaha..pompuan kan manje sikit..lagi pun,dalam 7 orang adik beradik aku,die la sorang pompuan..dah lama nak adik beradik pompuan sebenarnye...tapi baru sekarang dapat..alhamdulillah..termakbur jugak aper yang aku harapkan..hehehe...
sejak family aku dapat ahli baru ni..memang tak lekang la deorang duk umah..asik main2 dengan die jerk..smpaikan ibu pun marah sebab terlalu manjekan..yer la..sampai aper yang die nak,mesti abang2 die bagi..yang teruknye, ibu la..sebab kalo dah biasa manje,lepas ni kalo abang2 die merantau...ibu jerk la kena ikut cakap adik aku sorg ni..kalo die nak tu,tu la..tak leh nk bantah2..hahaha...ape2 pun..aku happy sangat kehadiran die dalam family aku..banyak wat abg2 die sedar...
kepada nur azlynn binti abdul majid..angah sayang kamu sgt2..jangan nakal2 kat kampung..nanti abang balik temankan kamu main..(^_^)



0 comments: