BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Saturday, June 6, 2009

mAlam

tak ade yang dapat aku gambarkan tuk mlm ni..tak ade satu pekara pun wat aku happy...semua kerja aku yang aku wat ari ni tak menjadi..jangan katakn assigment..slide presentation aku pun,tak jalan malam ni..macam2 bermain dalam ati aku..sebak..kecewa..sedey..semuanya ade..hurm..aku pun tak suke macam ni..kalo sebak tapi keja jalan tak pe..ni semua tak jalan..silap2 hari bulan,aku jadi macam dulu jerk kang..tido jerk..tu lebih elok dari terus terjaga..asik pikir jerk..asik mudy jerk..entah la..aku memang macam ni..kalo ade masalah..aku mesti tido..kadang2 member aku pun dah letih tengok aku..siap suruh bangun lagi..tapi aku tak suke bangun..kalo aku bangun,masalah tu mesti datang balik..
ari ni aku perlukan seseorang tuk ilangkan semua mood tu..tp tak ade seorang pun leh wat mood aku berubah..aku cube call si dia..mane la tahu die leh wat aku happy..tapi si dia tak ade..hurm..entah la..aku pun tak tahu die pergi mane..maybe sibuk dengan kenduri pak su die kot..cian die..mesti letih..aku tinggalkan sms tuk die..kalo2 die dah sampai umah..tapi still tak msg gak..hp yang aku pegang ni pun dah naik rimas kot..asik bwk jerk mane g..sebenarnye, aku still harap die call or msg walaupun sekali..tapi semua tu tak seperti aku harapkan..hurm..aku tahu tahu..maybe die dah baca msg aku..just die tak nak msg dan call sebab die masih marahkan aku pasal semalam....marah betul die kat aku..ape2 pun..aku akn tunggu msg dari die ag..moga2,malam ni die akan msg n call aku..amin2..

0 comments: