BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Friday, June 5, 2009

kArnival Ye3s

hurm..ari ni aku g karnival yes dengan aida n girlfriend aku..entah la..ari ni aku rase tak happy la..ade jerk tak kena..tambah2 lak baru bangun tido dan mamai lagi...lagi la mood aku hilang..mulanya aku tak nak tunjukkan mood begong aku ni kat die..aku nak happy jerk..sebab sok die balik kampung..tapi tak menjadilah..atas sebab aper??tu biar la aku sorg tau...disebabkan mood aku kurag elok la buatkan die ikut macam aku..mula mendiamkn diri..mula tarik muka..aku tak ade niat nak wat macam tu..hurm..entah la..susah aku nk citer..
aku tau..semua ni salah aku..kalo aku tak mulakan dulu,tak mungkin die majuk dan tarik muka..aku sayang die..aku tak nak buat die sedih tapi still mcm tu..kadang2,aku pelik gak..pelik sebab aku salu jer wat die marah, majuk, kecik ati..tapi jujur dari ati aku...aku tak ade niat nak wat macam tu...maybe cara aku bergurau melampaui batas kot..aku ni ade penyakit sikit...kalo dah dapat bergurau..memang perasaan orang pun aku tak fikir..cakap jerk..wat jerk..then bila orang tu dah lain macam..baru la aku perasan...tu jenis penyakit aku..penyakit aper pun aku tak tahu la..begong...
masa aku kena tegur dengan die..aku salu berazam nak berubah..tak nak wat die marah..dengar cakap die..tapi aku terbiasa..kadang2 jerk aku dengar..kadang2 ikut kepala otak aku..adoi...huhu3....maybe sebab ni kot aku salu tak kekal dengan pasangan aku sebeum ni..betul la kate kangkawan..aku ni tak pandai bercinta..pujuk gurl pun tak reti..adoi..
sayang, b mintak maaf..b x ade niat nak ilangkn mood syg..b terlalu ikutkan perasaan..hurm..ade sebab nape b wat macam tu..b tak leh ckp..maaf ey...balik kampung sok, jaga diri..b minta maaf sekali lagi sebab tak dapat anta sayang pergi kl..harap2 sayang selamat sampai..

0 comments: