BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Tuesday, June 24, 2008

coretan buatmu..


sekarang telah pun genap sebulan aku bercinta dengannya..hurm..banyak jugak perubahan yang aku lihat pada die..kalo dulu, die tak pernah ungkapkan perkataan sayang dan windu..tapi sekarang,aku dah mampu mendengarnya..aku seronok sangat bersamanya..walaupun kadang2 aku rasa terlalu sunyi dirantau orang..dengan semua tu,aku mampu terhibur dan kembali ceria..aku percayakan dia..setiap kata2nye,pasti lahir dari dalam hatinya..sebab itulah aku masih mampu bertahan sehingga sekarang..aku suke perwataknnya..hik3..die la wanita yang berjaya memikat hati aku...
minggu lepas,aku menghantarnye pulang ke kelantan..tapi sebelum tu,aku membawanye pergi bersia2..kalo perancangan aku,kami akan tegok wayang ..tapi rezeki kami tak ade hari tu..kami terlepas masa untuk tengok..sebagai ganti dan tuk hilangkn rase terkilan dalam hatinya..aku membawanye mkn kfc.. die seronok sgt..yerla,dari hari tu lagi die nak makan bersama aku tapi kesibukan aku menjadi penghalang...kesian die..dah banyak kali kami rancang tuk keluar sesama tapi selalunye gagal..aku kagum dengan hatinya kerna die tak pernah pun tinggalkan aku walaupun aku sibuk..cuma,kadang2 die ade merajuk kerna aku kurang mengambil perhatian padanya..hik3..biasala,semua org perlukan perhatian..cuma aku jerk yang tak faham hati perempuan..sekrang aku dah mengerti..so,aku akan cube berikan perhatian sepenuhnye padanya..aku harap die happy..hihi3..moga2 la..

0 comments: