BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Sunday, July 12, 2009

lasT seMesTer


Alhamdulillah..akhirnye dapat gak aku sambung belaja ag..hehehe..tuk pengetahuan semua, ni semester akhir buat aku..lepas abis semester ni,alam perkerjaan pulak aku kena tempuh..insyaAllah, kalo tak ade halangan..heheh..berat ati aku nak tinggalkan kolej ni nti...banyak kenangan terindah dan besh masa aku belaja sini..ade yang suka dan ade yang duka..hahaha..especially masa aku mula2 belaja sini or masa foundation..memang lucu kalo ingat balik..mungkin, ni la dikatakan kenangan manis kot..hehe4...
tuk senior aku yang dah abis belaja..good luck and all the besh ..moga2 korg sukses dalam bidang korang ceburi..tuk junior3 and dak2 kelas aku,teruskan perjuangan korang k..hehehe..tak lupe gak tuk yang tersayang, jangan tensen2 lagi..nti tak cute lor..

1 comments:

sOya BeAN said...

x comey pun b syg gak kan??hahahhaha