BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Monday, September 7, 2009

sWeet Memory with Ma Beloved Prend

ma beloved prend..caya la korg..

kek yang enak lagi lazat..hehehe..

alhamdulillah..segala yang dirancang hari ni berjalan lancar..
even ade macam2 masalah dan perkara yang tak sedap didengar..tapi ari ni aku happy sgt3..
hari ni aku dan kawan2 menyambut hari lahir ma love, kami cadang buat di pantai Portdikson..
sambil tu boleh la berbuka sama2..yer la,masing2 last semester..lepas ni susah nak kumpul ramai2 ag macam sekarang..
hurm..nak kate ramai joint tu, tak ade la..just mane yang ade jerk kami jemput dan joint..kami buat pun just ala kadar jerk..macam simple party..hehehe
lagipun,bulan ramadhan ni tak elok seronok3 sangat..tak elok orang tengok dan cakap kan??
sebenrnye, kami rancang nak wat kejutan kat die..sbb tu la semua wat tak tahu jerk birthday die semalam..
semua tak nak wish birthday die kecuali aku.. aku kenakan la wish sebab teman die....
kang majuk baby aku tu kalo tak wish..
tapi last2 kantoi gak aper yang kami rancang..dari sape??
hurm...sape lagi kalo bukan aku sendiri..leh lak terlepas cakap..
memang sengal aku..tapi xperla..aku happy tengok die ari ni..seronok jerk..hehehe..
die pun tak jangka kena baling tepung..hahaha..
jaat betul kami..


1 comments:

.:SoyA BeAn:. said...

b..thanx tau..luv u sgt2..