BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Sunday, September 6, 2009

happy biRthday sayang


aper yang special hari ni ye??hurm3...pikir3..hehehe...
wat2 lupe lak..hehehe..hari ni adalah hari lahir ma sweet heart..genapla umur die 21 tahun..tue rupenye..
aku harap die happy dengan cara idup die sekarang..aku sentiasa mendoakan semoga dia dilindungi yang maha Esa..
hari ni aku tak dapat sambut birthday die..aku minta maaf sangat2..aku harap die faham, kerna besoknye aku and die akan menduduki peperiksaan tuk paper wwe..die pun sibuk mengulangkaji pelajaran..tapi alhamdulillah, sempat aku wish even gunakan yahoo messeger..
aku harap die tak ambik ati dengan semua ni..
"all the besh tuk paper sok ye sayang"

0 comments: