BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Tuesday, September 8, 2009

GaduH2..

hidup aku salu x menentu..salunye benda lain yang aku harapkan tapi benda lain yang akan aku dapat..mcm hari ni, aku harap sangat2 dapat jumpe ma love sebelum die balik kampung sok..dah lama tak kelaur same2..
yer la..masing2 sibuk dengan kerja masing3 sampaikan dah jarang keluar date..
sebab tu la aku cadang nak ajak die keluar malam ni..tapi sebaliknye yang belaku..
kami bergaduh lagi..bergaduh2...itu la rutin harian aku dan dia..tak tahu la sampai bila macam ni..
aku tak salah kan die..maybe ade sebab die masam muke dengan aku..tapi aku lak tak boleh terima kalo orang yang aku sayang suke berahsia dan masam muke..
dari situ bermula la pelbagai andaian muncul..
adakah die tensen dengan aku??adakah die terpaksa turun bagi makanan kat aku??
hurm...entah la..aku pun tak tahu..kalo betul sebab kan semua tu..aku tak nk susahkn die ag..aku tak suruh die masak ag..tak guna kalo die masak, kalo asik bergaduh mcm ni..hilang selera mkan aku..
dari terbuang mcm tu..baik bg budak umah2 die makan sahur nti..
sebab tula aku pulangkan balik makanan tu..bukan ego, tapi dari terbuang mcm tu..

0 comments: