BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Wednesday, September 16, 2009

Selamat HAri raYa

Jumpe lagi semua..hurm..tak ade ape2 pun nk citer ari ni..
just nk ucapkan selamat hari raya aidilfitri and aku nak minta maaf kepada sesiapa yang rase aku ade wat salah..minta maaf sangat2..maybe aku tak segaja sakitkan ati korg..
tuk member2 yang baru aku kenal..nice too meet u..rajin2 la singgah blog ni ye??
memang bosan..tapi insyAllah.aku akan sentiasa wat yang terbaik dalam coretan aku akan datang..
hari raya pun nak dekat ni..tapi aku tak balik2 kampung ag ni..huhuhu..
kalo ikutkan perancangan, aku akan balik khamis or jumaat ni..tapi tengok la dulu mcm ne..
sebab aku nak pergi site jap..cari info yang boleh aku bawak balik kampung..nanti leh wat kerja sambil makan2..sedap2..hehehe..
korang pun jemput la datang umah..kedatangan korang sangat di alu-alukan..
okla..rasenye sampai disini dulu aku membebel..kang lama2..bosan korg kan..hehehe..
ape2 pun.."selamat ari raya..berhati2 la dijalan raya"

0 comments: