BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Thursday, May 29, 2008

semakin jauh..


hari ni,aku masih lagi menceritakn tetang si die..kerna dalam hidup aku,hanya die yang rapat padaku..walaupun kadang2 kami agak busy dengan tanggungjawab masing2...tapi bagi aku,semua tu tak manjadi penghalang bagi aku untuk terus menyayangi dan mencintai die..aku akan menunggu die sampai bila2..
semalam adalah hari terakhir paper peperiksaan baginye..tak tahu la sama ada die boleh jawap or tak..tapi die ade mengadu padaku tentang papernye tu..hik3...sajer jerk aku ubah topik sebab aku tak nak die kuatir tentang perkara yang lepas..nti bertambh risau pulak die..cian die..hurm..lepas ni, die akan pulang ke kelantan tuk bercuti..tp,sebelum tu die ade memberitahuku untuk pulang ke chemur dahulu..setahu aku,chemur adalah kg opahnya..hik3..opah yang rapat dengannya..mcm2 die cerita tentang opahnya kat sana...manjer tul awek aku sorg ni..hihih..tak perla..aku tak menghalang die buat ape2..lagi pun, die dah lama tak menjenguk opahnya..tambah lak,die kate ade kenduri arwah atuknye sekali kat sana..mama n papa die pun ade jugak di sana....kemungkinan,selepas tu la die akan pulang ke kelantan..kampung halamannya.
aku terasa terlalu jauh kelantan tu..hurm..sedangkan die perak pun aku rasakan beribu batu jauhnye..tambahakn pulak kat kelantan..utara tanah air..aku kautir kerna semakin hari..semakin kuat windu aku padanya..tak mampu aku mengawal perasaan windu ku..hanya dengan menyibukkan diri, mampu buat aku lupa seketika perasaan tu...namun, ia bukan la satu cara yang terbaik kerna perasaan tu pasti datang semula kelak..huhuhu3..
aku harap, bila aku jumpanya kelak..akan terubat rindu ni..aku teringin sangat nak lihat die berceria seperti mula2 kami kenal dahulu...semuanya terlalu indah..walaupun aku jauh dimatamu,aku akan tetap setia pada cinta kita..itu janji ku padamu..i luv u zatil ismah..

0 comments: