BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Monday, May 26, 2008

harapan hari esok yang tiba..


hari ni,x ade ape2 yang dapat aku coretkan..sekadar mengisi masa lapang aku and pengubat rindu aku disini..yela, laki mane yang tak windukan kekasih..tul tak??
walaupun jarak menjadi pemisah antara kami,namun sedikit pun tak pernah aku jemu dengan percintaan mahupun perhubungan kami..kadang2,perkara macam ni lah menjadi konflik buat kami..tp alhamdulilah, hubungn kami masih kekal sehingga hari ini..mungkin kerna ade sikap tolak ansur atau saling memahami dalam hubungan kami..atau mungkin juga kerna doa antara kami..entahla..yg penting,aku masih lagi mampu bersamanya..dan aku harap, ini akn kekal buat aku sehingga akhir hayat aku kelak..
aku selalu berdoa, agar esok ada lagi waktu aku dengannya..tuk terus mencintai die dan menjaganya..hehe..memang pelik aku ni kan..terlalu mencintai seseorg..tp itula perasaan aku yang sukar disembunyikn..dan..ini jugala naluri seorg insan ciptaan Allah s.w.t yang memang wujud sejak zaman adam lagi..hurm...aku jenis tak suka pendam perasaan..kalo aku suka kat seseorang,aku akan straight to point jerk..ha!tu kate org putih la..tapi kalo melayu, berterus terang..hihi..yela,org kate..kalo salu sangat pendam perasaan, nti dapat banyak penyakit..terutama penyakin darah tinggi..huhuh3..simpang malaikat 44...jangan la ade..hiihi..