BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Sunday, May 25, 2008

7th may 2008..


Alhamdulilah..
Selama hampir satu tahun aku mengenali si die..akhirnya,aku mempu memiliki cintanya walaupun kadang2 aku kuatir dengan hatinya..kerna cinta jugalah,aku yakinkan diri aku,untuk terus bersamanya..bagi aku,untuk sesuatu hubungan..aku kenalah berani mengambil risiko untuk terus bersamanya..sukar bagi aku nak mengambarkan sayang aku padanya..kadang2,aku tertanya2 jugak,inikah yang dinamakn cinta...hurm..yang selalu membuatkn aku rindu, sayang, risau dan kadang2 cemburu. Bila kami tak berhubung walaupun sehari,hatiku resah..semua benda tak kena bagi aku..
Bagi aku..inilah first time aku merasai semua ni..walaupun sebelum ni aku pernah bercinta,kali ni aku rasakan agak berlainan sangat..mungkin cinta aku sebelum ni “cinta monyet”..cinta kanak2..itulah yang selalu aku fikirkan..mungkin betul,kerna usia aku yang terlalu muda tuk mengenal erti cinta dan kasih sayang..
Sejak aku mengenalinya tahun lepas,aku suka melihat wajahnya..entahlah!!bila aku lihat wajahnya..aku tenang dan semua masalah aku hilang..bila aku melihatnya senyum pulak,terasa seperti dalam mimpi..hurm..bila aku gambarkan balik semua tu,terasa sayang sangat padanya..sampaikan tak mampu aku tuk memarahi dan manyakiti die..die terlalu istimewa dalam hidup aku..kerna tu, aku mahu terus berasamanya..
Aku tahu, ini baru permulaan dalam hidup aku..mungkin selepas ni banyak lagi dugaan yang akan menguji kami..tp,aku yakin dengan berkat doa antara kami..insyaAllah,kami akan terus bersama dalam susah dan senang..bagi aku, aku akan cube buat yang terbaik untuknya..aku akn menjaganya sampai akhir hayatku.
Terima kasih sayang kerna terima abang..


0 comments: