BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Wednesday, May 28, 2008

Nyanyian Buatmu..


hurm..setiap org, tak pernah lari dari malakukan kesilapan..memang lumrah alam yang tak pernah ade yg perfect..yang penting, kita kena pandai mamperbetulkan kesilapan kiter dan menilainya..begitula dalam hubungan percintaan..setiap kesalah yang kita lakukan kemungkinan akan menyakitkan hati pasangan kita tanpa kita sedari..kadang2,kita tak pernah tahu semua tu..bagi kita, perkara kacil tak mudah buat seseorang kecewa..sebenarnya, kita lupe satu perkara..dgn satu perkataan, kita mampu menguris hati insan yang kita cintai..atau mungkin dengan satu pesanan,mampu buat pasangan kita kuatir..
sebenarnye, aku nak sangat elak kan dari maguris hati pasangan aku..tapi setiap kali aku cube buat tuk tu..aku salu melihat die kecewa kerna aku..macam hari ni..hari yang aku rasakan indah bertukar suram..sebak..hanya kerna satu msg,mampu buat insan aku sayangi kecewa..aku cuba nak buat yang terbaik untuknya namun lain pula yg berlaku..bukan niat aku untuk kecewakan permintaan die..aku sudah buat yang terbaik..kadang2, aku rasakan aku tak layak untuk bercinta..buat apalah aku bercinta andaikata insan aku sayang terseksa kerna aku..tak sanggup aku melihat die kecewa lagi..sedey lagi..tak pernah terfikir aku mahu buat die mcm tu..tapi itu la sayang selalu berlaku padanya..setiap yang aku buat perubahan,pasti kecewa buatnya..
maaf aku..bukan tu yang aku mahukan dari hubungan kita..aku tak pernah minta tuk dihargai..cuma aku minta, aku mahu melihat kamu bahgia walaupun bukan bersama aku..tu sudah cukup buat aku tenang..
maafkan abg sebab tak dapat nyanyikan lagu buat sayang malam ni..hurm..abang ingat,malam ni nak nyanyikn lagu ni buat sayang..tp nampaknye keadaan tak mangizinkn..walau ape pun..abg kan tetap nyanyi buat syg kelak..

Permata untuk isteri..
Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

0 comments: