BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Sunday, December 2, 2007

insan cekal..

Alhamdulilah,akhirnya aku dapat terima hakikat pemergian arwah ayahku. aku percaya,suatu hari nanti aku pasti akan mengikut ayahku bertemu pencipta. hanya masa yang menentukan pemergian aku pula..aku sangat rindukan arwah.kata-kata dan nasihat yang diberikan masih segar dalam ingatan aku walaupun pemergian beliau telah lama berlalu. aku bersyukur kerna akhirnya aku boleh terima hakikat ini dan family aku sudah kembali ceria seperti dulu kala..walaupun bukan seratus peratus..tapi aku lihat,mereka pun sudah mampu terima semua kenyataan ni..cuma,ibu aku masih kelihatan sedih dan sering menangis seorang diri..kadang2 aku pun tertekan melihat keadaan ibuku..tapi,aku hanya mampu membantunya agar ibu tidak rasa tertekan sangat..aku tahu,ibu lah yang paling terasa pemergian ayahku..bagi aku,ibu insan yang paling tabah sepanjang arwah tiada.. kerna sungguhpun arwah tiada, ibu tidak pernah abaikan adik-adik..pakaian,makan minum..aku kagum dengan ketabah ibuku..
aku berdoa,agar ibu ku akan kembali seperti sedia kala. Pengalaman lama sungguh menyakitkan dalam menempuh hidup ni.
insyaAllah,aku akan cuba membantu ibu ku selagi aku termampu..

"abah, angah akan berusaha untuk memajukan diri angah dan keluarga kita. Angah akan cuba sedaya upaya angah untuk mencapai impian dan harapan abah"

0 comments: