BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Friday, December 7, 2007

aku...

semakin hari,semakin lemah aku dalam hidup ni..jiwa aku kosong,hati aku resah,hidup aku bagai tanpa hala tuju..sejak akhir2 ini,aku terlalu emosional terhadap semua perkara. Aku tahu,perwatakan aku jauh berbeza dari biasa.aku sering teringatkn suatu tempat yang tidak mungkin pernah aku rasai sebelum ini.
Ya Allah!terlalu banyak dosa aku sesama makluk di dunia,terlalu lancang pemikiran aku,terlalu kotor bayangan aku..aku ingin kembali pada yang dulu..aku ingin kembali pada jalan yang asal..kenapa jauh benar aku sesat dari pertunjuknya..kenapa payah aku meninggalkan kejahatan walaupun sehari..aku kecewa dengan sikap aku yang tidak pernah mempunyai pendirian yang tetap.
Aku juga telah menyeksa arwah ayah aku..setiap kesalahan yang aku lakukan pasti ayah aku jadi perhitungan..zalim suangguh aku..aku mahu kembali kehidupn aku yang dulu!!!

0 comments: