BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Saturday, August 22, 2009

thesis Vs Assigment


kadang2..jadi student ni pun leh jadi stress..macam2 kena lalui..especially time2 dapat assigment and thesis..nak fikir cari maklumat ag..nak pikir cari site ag..huhu3..stress2..dah macam shear stress dah ni..hahaha..
hurm..nasib la aku pikir nak abis belaja..kalo aku lama ag belaja,rasenye lingkup la pointer aku..makin lama, dah makin malas dah..yer la,asik3 assigmnt jerk..hahaha...
ape2 pun...aku harap sem ni tak jatuhkan pointer aku..dekat2 last sem ni la aku kena berusaha bersungguh3..moga2 4 flat dalam tangan aku..hehehehe..amin3..
oh yer..bulan pose dah start ni..ni hari kedua aku puasa..alhamdulilah..
tak ade ape2 halangan ari ni..hehehe..besh3..
tapi kadang2 sedey gak..tak dapat berbuka dengan ibu, ayah n adik3..
bila time pose macam ni..terasa windu sangat2 arwah abah..lama tak makan dan berbuka sama2..
kalo arwah abah ade..mesti abah datang sini melawat aku..berbuka same3..beshnye..
tak perla..moga arwah abah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang yang soleh..

"angah sentiasa sayang abah...sayang sangat3.....balik kampung nti,angah pergi ziarah abah ye"

0 comments: