BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Tuesday, August 25, 2009

Ponteng Or .........

hua....sedeynye..yer2 la semalam nak tido awal lepas siap assigmnt..sebab takut gantuk dalam kelas konon..rupenye terlajak sampai kul 3.30 petang..hahaha..abis semua kelas pagi dan petang aku tak pergi..ape la nk jadi aku ni..kalo dapat tido..memang abis semua aku langgar..hahaha..jangan kate masa..kalo orang call pun,siap aku tak sedar..huhuhu3..
tengah semangat aku semalam nak pergi kelas ni..rupenye2 tak sempat..nasib la aku sempat anta assigmnt yang dah siap tu..hahahaha..nak dijadikan cerita..kelas pagi tu,kelas yang kena anta assignmnt..so,kalo aku tak pergi kelas then petang jumpe die anta assigmnt..sah2 la aku kantoi..hahaha..dengan muke sembab ag..adoi..nasib la time aku pergi anta die tak ade kat meja..aku letak jerk kat meja die..tak nk aku tunggu..kang die tanye nape tak datang kelas die pagi tadi..huhu3..sorry ye sir munir...hahaha..terlajak tido..

0 comments: