BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome



Assalammualaikum..terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini..blog ni tak ditujukan untuk sesiapa..hanya sekadar coretan buat tatapan aku..

Thursday, February 7, 2008

KEKUATAN!!!

"YA-Allah..engkau kuatkan la hatiku untuk menghadapi segala cabaran dan dugaan mu..engkau berilah aku pendorong agar aku mampu kembali seperti dulu..jika benar ia bukan cinta dan milik ku,engkau jauhilah die dari hatiku kerna itu lebih baik dari terus menyeksa hatiku.."

Pelbagai cara aku buat untuk melupakn dirinya namun sehingga sekarang aku masih gagal untuk itu..semakin aku ingin kembali seperti dulu,semakin byk dugaan yang mendatang..semakin perit yang aku rasai..mengapa setiap kali hati ini mula untuk dicintai,pasti kegagalan yang aku temui..aku seperti insan lain yang memerlukan teman untuk berbicara..berkongsi masalah..
aku berharap..suatu hari nti aku punya kekuatan untuk melupakn segala yang berlaku..aku mahukn suatu yang tenang..buat aku melupakn sementara segala masalah yang melanda didalam hati aku..aku terlalu letih dengan semua ni..dengan perasaan aku..dgn hati aku..semuanye terlalu sakit bagi aku..
kalo ikutkan hatiku..aku nak lari jauh dari sesape..aku nak idup sendiri tanpa melihat dunia luar..aku nak kembali dengan dunia aku..dunia yang tak pernah kenal cinta dan bermain perasaan..cukuplah ape yang aku rasa..cinta itu bukan milik aku..cinta itu bukn dunia aku..
jika aku tahu begini sakitnye..tak akan aku meletakkan sesuatu dalam hatiku..tak akan aku mengharapkan sesuatu yang mungkin entah aku miliki..bagi aku,impian aku tak pernah wujud..semua tu hanya angan2 kosong yang wujud dalam mimipi aku..
"suatu hari nti..aku harap semua ni akan berakhir buat aku..walaupun bukan disini.."